İyi akşamlar kızlar bebeğim 2 buçuk aylık, sağ ve sol böbrekte 1,5 mm kristal varmış. huzursuzluğu ve ağlaması artık hat safhadaydı. 2 ay aşısına bağlamıştım ben ama 13 gündür geçmeyince doktora gittik ultrasonda çıktı. Bize suprax antibiyotik şurup, motis, gaviscon ve gaz için granül bir ilaç verdi ama ağır geldiğini düşünüyorum. Bugün de acayip ishal derecesinde kaka yaptı. Zaten veresim gelmiyor ilacı iyice kötü oldum bezini görünce. Bu durum başına gleen bar mı? Sizin bebeğiniz nasıl oldu? İlaç kullandınız mı? Bizimki ilaç kullanmadan düştü derseniz hepsini çöpe atacağım artık. Ufacık bebeğe ne kadar çok ilaç verdi doktor 😔