Kızlar merhaba 6 ay 22 günlük oğlum bar eller kolları hep hareket halinde sürekli kendine vuruyo neşeli adına tepki verir oyun oynar oturup yüzüstünden sırtüstüne dönemiyor sadece onun dışında herşey yolunda ama bu kendine vurma olayı normal mi nedense korkuyorum ya bi sıkıntı varsa diye