5 aydır Aylık korunma iğnesi oluyorum her ay adetim falan düzenli şekilde normal devam ediyordu bu ay henüz olmadım adet gecikmesi yaşayan varmı ? Birde bıraktıktan sonra çocuk geç oluyor diyorlar tecrübeleriniz nasıl oldu ? ( üç ayda bir değil ayda bir olanı oluyorum)