Bizde de durum aynı, 5 aylıkken dogum kilosunun 2 katına ulasmadı. Haftaya 6. Ay kontrolü var. Bakalım ne cıkcak. Dr tahlil istemisti yaptırmadım, cunku keyfi yerinde.anne sütü devam. Uykuları düzenli. Enerjisi yüksek. Cok hareketli acıkcası ben ona baglıyorum. Dr da bir ihtimal sebep olabilir demisti. Bi de ek gıdalar baslasın, o zaman umarım daha iyi olur kilo artısları.