Merhaba anneler
29 aylık bir oglum var . Kısaca anlatmak isterim ki maalesef oğlum konuşamıyor 2li kelimelerden koş hadi baba gitti diyor .yumurta gibi 3 heceli kelimeleri söyleyemiyor .Fiziksel veya otizmle alakalı bir durumumuz oldugunu düşünmüyorum . Aksine çok cana yakın herkezle iletişim kurmaya çalışır . anlamadıgimiz bişiler söylüyor . Bende dil terapistine götürmeyi planlıyorum ama önce bir hastanede tedavi ettirmeliyim diye düşünüyorum . Çocuk psikiyatri mi yoksa nörolojiye mi gitmeliyim onu bilemiyorum .
Bu konu hakkında bilgisi olan varsa beni aydınlatabilirse çok sevinirim