Lina_382 merhabalar hem bebek hemşiresi hem de sertifikalı emzirme danışmanıyım,ben de sezaryen doğum yaptım ve 3 gün sütüm gelmedi.
Şimdi 4 aylık olacağız gayette yetiyor şükür
Biberon kullanmayın
Silikon göğüs ucunu takıp emzirin
Eczaneden 1 cc(insulin) enjektörü alıp (iğnesini takmayın) onun içine mama çekin
Bebek emerken silikon göğüs ucunun kenarından damlatın
İlk 1 hafta bu şekilde inanılmaz uğraştık ama işe yarıyor
Bebeğin tükürüğünü göğüsünüze sürün bir de eğer hiç emmiyorsa sizi,sütünüz gelsin💕
Süt sağma da yapabilirsiniz süt için
Umarım işe yarar lütfen stres yapmayın düzelecek hepsi🧚🏼♀️