gg22 çocuğun şekerini neden olcuyorsunuz onu merak ettim normal yetişkinde günde iki veya üç defa ölçülür veya da kendini kötü hissederse ihtiyaç halinde ölçülür. Ama bebeklerde pek şeker ölçümü yapılmaz özel durumu yoksa genelde çocuklarda da cihaz olur bı implantla takılan o direk ölçer veri gönderir sürekli çocuğu delip kan almak çok travmatize edici olur. 106 tokluk için iyi bı değer açlık için de iyi bı değer. Benim kızın şekeri 56 çıkmıştı sutumun yetip yetmedigine bakarken olcmustuk yetmiyormuş anladık ve mama baslattik