Pineapplemoms Merhaba ücretsiz izindeydim bazı sebeplerden dolayı işe çağırıldım 10 kişilik sınıfı olan bir krese bebegimi verecegim beni neler bekliyor bilmiyorum hep hasta oluyor diyor cevremdekiler basıma neşer gelecek bilmiyorum bir çanta aldım esyalarını koyarım götürür diye birde kıyafet kaşesi alacagım pandufu da var tecrübeli anneler lütfen yardım edin birgün gidecek birgün evde kalacak ben böyle calısıyorum cünkü ilk günler bi kaç saat gelirsiniz dedi ilk gittiğimiz gün oyun odasında cocukları gördü ve oynamaya basladı hemen alınca biraz agladı oraya gitmek istedi insallah cabuk alısır
Alya-Sena Pineapplemoms biraz kucuk ama birakacak kimse olmadikdan sonra yapacak bisey olmuyor malesef. Bende nasip olursa yazin verip calismayi dusunuyorum.
egeninanns Pineapplemoms ben 25 aylıkken verdim kreşe özel bir sebebi de yok çalışmıyorum sadece daha mutlu ve enerjisini doğru kullanabileceği bir yerde olmasını istedim . Hiç pişman olmadım her gün koşa koşa gidiyor
Tugba_2610 Pineapplemoms nerede çalışıyorsunuz 🙄 ne kadar uzun bir ücretsiz izinmiş. Bence kreşte büyüyen çocuklar daha sorumluluk sahibi oluyor. Daha bilinçleniyor. Ayrıca bir gün gidecek bir gün ev diyorsunuz çok iyi Buda
Eailesi4 Pineapplemoms ne zaman başlarsa başlasın hasta olacak bağışıklık için evde bile oluyorlar bebeğinizin alışması çok önemli inşAllah çok memnun kalırsınız orada bir şey öğreneceğine eminim
Momslove Benimkide şuan 24 aylık 30 aylıktan sonra verecegim bende. Yorumum kalsın bana da ışık olur belki gekegek cevaplar
Alerjikrinit Momslove bende 30 aylıkken verebilirim ama çok kararsızım. Tayin istersem vermek zorundayım istemezsem çalıştığım yer ve iş yerim uzak. Bana hep çok küçük bir sene daha bekle diyorlar emin olamıyorum. Sizin erkek mi kız mı
CizerBirAnne Benim kızım 22.5 aylık, ben de bir kaç hafta sonra kreşe başlatmak zorundayım. Yarım gün çalışıyorum, öğlene kadar gidecek. Tam böyle bir konu açacakken sizinkine denk geldim. Ben de şurada yerimi alayım, inşallah tecrübeli anneler yazarlar.
Ramsamsam egeninanns evet benim kızımda böyle bir çocuk daha çok sosyalistleri dışarıda olmayı arkadaş olmayı çok sever daha 18 aylık 2 yaştan sonra versem diyorum etrafındaki herkes yazık çocuğa diyorlar kafam çok karışık belli olunca değiştirirler mi yemek yemesi çok iyi değil mesela o aklımda kalır
TubaB egeninanns ben de ev hanımıyım çocuğun sosyalleşsin diye vermeyi düşünüyorum. Ne zaman başladınız vermeye acaba? Şuan çok erken tabi bizim için 14 aylık. 2 yaşındayken düşünüyorum. Yarım gün mü başladı ya da nasıl oluyor?
egeninanns Ramsamsam emin olun orda daha iyi yiyorlar birbirlerine baka baka özeniyorlar . Kızım 6 aylık kreş 20. Ayında onu da kabul edecek işe başlayacağım bende . Eğer güvenilir bir yerse aklınız kalmasın zaten oryantasyon süreci oluyor o sürede anlaşılıyor çocuğun uyumu baktınız olmayacak o zaman bakıcı işine bakın
Ramsamsam egeninanns çalışmıyorum sadexe kızım çok dışarı çıkmak istiyor ağlıyor kapıya gidip hastanede bile gidip büyük küçük farjetmeksizjn birilerine sarılıyor hemen kaynağıdır daha konuşamadığı halde
Momslove Alerjikrinit benim erkek ve kimseyi dinlemeyin çocuğunuzda da vardır akranlarına ihtiyaç duyma durumu şahsen benimki yasitlarini istiyor evde benimle aynı şeyleri yapacağına en azından orada sosyallesir birşeyler öğrenir diye dusundum
Alerjikrinit Momslove aynen öyle çocuk gelince eve çok mutlu. Biz bakıcımzdan da memnunuz ben sosyalleşmesi açısından düşünüyorum ama bakalım
Tugba_2610 Pineapplemoms devlette bu kadar uzun olduğunu bilmiyordum süpermiş. bence çok güzel dönemlerini beraber geçirmişsiniz. Bizim şirketimizde anlaşmalı kreşimiz ve 6 aylıkken bebeğini getirmek durumunda kalan annemiz oldu. Çok kötü bi durum ama mecburiyet. Bende şimdi 9 aylıkken döneceğim 18 aya kadar annem bakabilirse kreşe başlatacağım mecbur. Hiç üzülmeyin çalışan anne çocukları bu bebekler hayata alışacaklar.
egeninanns TubaB ben tam gün verdim sanırım 26 27 ay civarındaydı oğlum . Kızımı da eylülde vermeyi planlıyorum 18. Ayda olacak o da yaklaşık . Benim için de çocuk için de çok daha güzel ilerliyor süreç
Cinarinannesi23 Pineapplemoms bende verecem 24 aylıkken ve çok tedirginim hastanemizin kreşi arkadaslarim gönderiyorlar çok memnunlar ama ben yinede korkuyorum. Şuan bebeğim 15 aylık ve yazdırdım şimdiden beni de neler bekliyor bilmiyorum 🙄