eymenim1405 Kızlar 7 aylık bebeğim var 40 gün adetim gecikti 3 4 defa test yaptım negatif 3 gün önce hızlı testlerden yaptım yine negatif üstüne görme olunca 40 günden sonra pozitif mi çıkardı ne zaman anlaşılır hamile olunduğu korkuyorum bebeğim çok küçük