Merhaba kızlar. Kızım 19 aylık . Dogumdan 6 ay sonra mide şikayetlerim basladı geçen kış yani tüm kış çektim. Yazın hiç birşeyim yoktu. Bu kış yine basladı 2 aydır. Ağrı değil ağrı diyemem ama midemn en üstünde rhatsızlık hissi. Yemeklerden sonra birşey oturmuş hissi. Kan verdm doktora gittim tabi endoskopi diyor ve ben çok korkuyorum. Gobek delıgımn etrafndaa bastırdıgımda ağrı oluyor uzun zamandır. Ulstrason baklmştı tüm karnıma temizdi çok sükür. Kan değerlerime daha dün baktırdm şükür çok iyi . Neden gecmıyor bılmıyorm ailem psikolojik dedikce ben sinirlenıyorum sanırım gidip endoskopi olacagım tecrübelerinizi paylaşır mısınız?