taskmevlo Kizlar üç buçuk yaşında kızım var sürekli kabızlık yaşıyoruz ve bu bazen 1aydan fazla sürüyor ne yaptiysak düzelmiyor ne olur bı fikir verin aynı sorunu yaşıyan oldumu bide kızım doğar doğmaz bağırsak ameliyatı olmustu
simay32 taskmevlo şuan aynı şeyleri yaşıyoruz 7 aylık ve ne yedirecegimi şaşırdım şuan yaptığım kuru Kara erik ve kuru kayısı kaynatıp suyunu iciriyorum öyle rahatlıyor şuruplari var aslında kabızlık için ve bağırsak çalışması için ama benim bebekte huzursuz olunca veremedim