Arkadaşlar merhaba bugün 6 gün oldu sezeryan olalı. Doktor kontrolüm vardı doktor bana ameliyat izi için krem verdi. Ancak 600 küsür tl çok pahalı. Bepanten yada madecasol kullansam iz gider mi? Siz neler yaptınız acaba? İz kaldı mı? Contractubex kremin adı. Aşırı pahalı gerek var mı sizce? Ameliyatım yapıştırma dikişli