O1Anne Kızlar bi fon müziği var bebeğime açınca duygulanıp ağlıyor küçükkende dinlettiğim bir şarkıydı neden oluyor sizce😔 şu an 16 aylık
humakusu1 O1Anne Benim kizim da ne zaman “Atese Düştüm ” şarkısını açsam, dudaklarını büzerek gözyaşı ile ağlıyor resmen. Sevdiğim bir şarkı ama kızım için dinleyemiyorum 🤭 İkizler burcu, 8 aylık.
Pol34 O1Anne benimki de bi çocuk şarkısına ağlıyordu çöpü çöpe at diye. Yolda YouTube müzikten çocuk şarkıları açıyordum o çıkında anında değiştiriyordum sonra unuttu gitti
O1Anne smsmsm benim kıza bunu küçükken açıyodum aslında ama bugün açnca nasıl duygulandı ağladı şok oldum ya başak burcu bide
smsmsm O1Anne yok ya çoğu bebekte var bu benim çok hoşuma gidiyodu o dönemde dudaklarını büzüp ağlaması 🙂 tabi zmnla geçti bu
smsmsm O1Anne dönemsel bşy bnce bizim geçti o bide erkek yani hatta bana mı çekti fln dedim kndi kndime herşeye ağlayan biriyim 😂
O1Anne smsmsm bende korktum bişemi oldu diye birde bugünlerde TV açıp diğer odaya geçince ağlayıp yanıma geliyo tv dan korkuyor gibi
alin0911 Benimki de 77 günlük şarkı dinleyemiyorum resmen bazı şarkılarda dudağını büzüp ağlamaya başlıyor hiç anlamadım 🫠
niluna Hahaha kızıım geldi aklıma hüzünlü müzik ve nini açamaz söyleyemezdik artık ağlamıyor 2 buçuk yaşında 😂