gokkben Kızlar ikinci sezeryanimi oldum ilkinde hiç korse takmadım sezeryan göbeğim oldu geçmedi ikincide de korseye cesaret etmedim çok ağrım vardı korktum şimdi yirmi günü geçti acaba korse taksam bir faydası olur mu takan varsa yazabilir mi 🙏
gokkben frappuccino çok sıkıntıya gelemiyorum bilsem faydası olmayacak boşuna takmayayim emziriyorum da işin yoksa uğraş 😂