Barestaaa Hangi markaları denediniz ve organik olduğunu düşünüyorsunuz? Memnun kaldıklarınız ve kalmadıklarınız? OG Natural böceklendi gibi yorumlar okudum başına gelenler var mı?
merve171214 Barestaaa makarna lütfen, beyorganik ve og natural kullandım hiç böyle bir böceklenme vs yaşamadm
Tuuggccee Barestaaa og naturel kullanıyorum bende buzdolbnda saklıyorum herhangı bseyle karsılasmadım
Cekiyorum_Gulumse Barestaaa yaklasik 5 sene once makarna vitma dan alırdım herseyini kızımın. Şimdi yine oğlum için oradan aldım
nidaumay Og organik çok güzel çok da sağlam paketlemişler hatta bugün kocaman bir koli geldi kargom önceden aldıklarımdan da böceklenme fln da olmadı buzdolabında muhafaza ediyorum uygun koşullarda saklamak gerekiyor