Bebeğim 9 aylık eşim 3 gündür bayağı bi hastaydı ateşi çıkmıştı ve felaket öksürüyordu bugünde korktuğun başıma geldi kızım öksürmeye başladı başka bir belirti yok şimdilik ama benim tam şifayı kapmadan önce yapabileceğim birşey varmı tecrübesi olan tavsiye verirse sevinirim en sonki soğuk algınlığını çok ağır geçirmişti