Ebru__ Hanımlar bebeğimin 1 yaşından önce de nötrofili sınırda çıkmıştı yine sınırda 1400lerde çıktı bu problem mi böyle olup çocuğunu büyütenler var mı aramızda
Aybarss38 Benim bebeğim de bir yaşına girecek bizim de düşük biz genetiğe kan verdik sizden de istediler mi
Ebru__ Haslanmisbrokoli merhaba kızım 2 yaşında birkaç ay önce kendiliğinden gayet güzel çıktı. Bebeklerde düşük olup sonradan düzelme cok oluyor. Aratirip bulduğum kadarıyla nötrofil için kırmızı et çok yedirmeye çalışmak lazım çocuğa. Buraya biri yazmıştı doktor tavsiye etmis
Ebru__ Haslanmisbrokoli çok düşük değil 500ün altına düşünce sıkıntı oluyormuş sizin onun epey üzerinde bizim de o civardaydı sizin aylarda