Kızlar kızım 2,5 aylık ve meme hastasıydı normalde bugün bir şey oldu ne olduysa artık birden ağlamaya başladı çığlık çığlığa sonra odasına geldim meme verdim almadı sinirlendi hoplattım hoplattım uyudu. Uyanınca emdi. Biraz önce gayet güzel gülüp eğleniyorduk bir anda yine çığlık çığlığa meme veriyorum yok elini yemeye çalışıyor memeyi almıyor sinirleniyor. Hoplattım fayda da etmedi🧐 şimdi babası mutfakta dolapları gösteriyor o da susmuş bakıyor ne istiyor anlamadım ne kadar zormuş acemi olmak.