Eşim ize gitti bende herseye yetmeye çalışıyorum çokk ağlıyorum 18 aylık kızım çok huysuz oyum oynayalım diyorum oynamıyor hastalıktan çıktık tv izletmek zorunda kaldık ilaç ve hava vermek için xok acı çekiyorum çok kızıyorum kendime bağımlı olmuş artık hiç durmuyor açmayınca eşim işten gelince iş yapıyorum bi bakmışım uzanmış tv açmış çocuk tv bağımlısı ağlıyor tv acmasam oyuna oturduk herseyi atıyor öğretiyorum şu araba vs diye bakmıyor oynamak istemiyor şuan tek başıma ağlıyorum bunaldım çok bunaldım 4 kasik çorba yiyor tv açtığım için sinirliyim uğraşıyorum olmuyo kendini duvara vuruyor her dk tv izlemek istiyor hep açık tv bittim ya bittim ben kötü anneyim bence beceremiyorum her yerim ağrıyor çocuk durmuyor yemek yemiyor otizm olursa ben ne yapacağım