betul912_ Doğum yapalı 43 gün oldu sezaryen yerimden sarı renkli irin akıyor iltihap kapmismidir ne yapmam lazım randevu bulamadım sağlık ocağı bakar mı bilgisi olan yardımcı olabilir mi
frappuccino betul912_ Bana normal gelmedi ben yaşamadım çünkü öyle bir şey. Aile hekiminize gösterin hiç olmazsa
Hilal9 Bendede oldu 3 yerden açılmıştı 3 defa ayrı antibiyorık kullandım kurumadı asla en son eczaneden batikonla sildim o dıştan kurutmustu ama doktora gitmelisin sağlık ocagını bilmem ama bi sorun isterseniz