7 ay 20 günlüğüz. İlk 6 ay gece uykuları çok düzenliydi uykuya kolay geçer gece sadece acıkınca kalkar geri uyurdu. Ama 7. Aya girmemizle beraber her şey bozuldu. 9 civarları uyuyan çocuk saatlerce uyumuyor uyumak istemiyor. Bazen oyun istiyor bazen uykusu olsa bile uykuya dalamıyor ninni eşliğinde ayağımda sallayarak uyutuyorum. Tam uyudu diyorum yatağına koyar koymaz gülerek uyanıyor bir anda şok oluyorum sanki küçücük bebek bana uyumuş numarası yapmış gibi öyle bi enerjiyle bakıyor ki anlatamam. Sonra yine aynı döngü her gece uyutuna kadar akla karayı seçiyorum resmen. 9 gibi başlayıp 12 1 hatta bazen 2 ye kadar uyusun diye uğraşıyorum. Çok yıprandım sabrım kalmıyor bazen napacağımj da bilmiyorum. Bu arada gündüz uykusu hep azdı şuan 4 uyku yapıyor ama 30 dk falan sürer uykuları. Uyku eğitimi alsam mı diye düşünüyorum ama işe yarar öı nasıl bi yol izleriz bilmiyorum. Aranızda uyku eğitimi alan ya da uyku sorununa çözüm bulan var mı?