Zhra78 ben hep normal tencerede yaparım. Önce az yağ ile kavururum rengi dönene kadar sonra kapağını kapatıp kısıkta biraz pişiririm. 15-20 dk falan yani sonra şu koyarım yarım saat de öyle pişiririm soğan koyacaksam onu ellerim en son kavururum ikisini. Rengini beğenmediğim için salça ve toz biber atarım, nane kekik fesleğen ne seviyorsam tuzla en son atarım kapatırım altını.