Merabalar şimdiye kadar oğlumda böyle bir şüphe olusturacak hic bi davranışı olmadı aksine her şeyi çok erken oldu çok konuşkan bir çocuk emekleme yürüme konuşma hep çok erken oldu hatta bir kaç günlük sübyan okulu deneyimi oldu ama ordaki düzene ayak uyduramadigini yaşından büyük hareketler konuşmalar yaptığını bizim öğretmek istediğimiz herşeyi bildiği için ilgisini çekmediğini söyledi yani hep akıllı çocuk maşallah dedirtti bize ama son zamanlarda takıntıları ve tik leri göze batmaya başladı bugün cocuk doktoruna gittik 10 gündür sanki boğazına bişey takılmış gibi oho oho diye öksürür gibi yapiyordu doktor bogazina bakti biseyi görünmüyor dedi peki dedim tik olmuş heralde varmi baska takintilari dedi evet dedim kolunun veya pacasinin sivanmasindan hic hoslanmaz bağırıp ağlar yada gözünü çok ovusturur hep gözüme bişey kaçtı der ama genele bisey yoktur gözünde ve birde ne oynarsa oynasin herseyden alfabe yapar legodan alfabe kinetik kumdan oyun hamurunda jangalardan herşeyden o zaman bi çocuk noroloji görsun dedi ama sadece bu saydiklarim sebep sayılır mı yaa bu arada oğlum 3,5 yaşında