aliks Kızlar öğretmenim, 5 Aralık günü 36.haftamda izne ayrılmıştım. Doğum iznim ne zaman bitiyor tecrübeli biri hesaplayabilir mi lohusalıktan mıdır nedir kafam allak bullak
bernnaa aliks 2 ay doğum öncesi 2 ay doğum sonrası ama sen 3 ayı doğum sonrasına attırmışsın Mart 5 başlıyorsun 2 kez heyet al sonrasında yarım günle devam
rumi96 aliks eğer 5 aralıkta ayrıldıysanız izne üzerine 16 hafta eklemeniz gerekir. Yani 26 martta işe başlamanız lazım.
Ahuri aliks buarada 5 Aralık’ta doğum mu yaptınız izne mi ayrıldınız ben doğum yaptığınız tarih olarak hesapladım
Ahuri aliks doğum yaptığınız gün önemli hesaplamada. Doğum yaptığınız günden itibaren 11 hafta sayacaksiniz. Doğum yaptığınız tarihi söylerseniz hesaplayabilirim. Ayrıca özlük bilgilerinizin göründüğü sistem varsa orda da işe başlama tarihi gözükür
Umay-gmz aliks Bende ay gün hesabı yapıyordum sonra öğrendim 16 hafta yani 112 gün hafta olarak sayın daha kolay
YaaMan aliks 26 martta izniniz bitiyor. Ne zaman doğum yaptığınız fark etmez. 5 aralıkta ayrılmışsınız. Toplam 8+8 16 hafta izniniz var. Rapor alabilir ya da ücretsiz izin için kurumunuza dilekçe yazabilirsiniz.