aslaninannesiiii Kizlar 7.aya girdigimizden beri gunduz uykulari yok denecek kadar azaldi bu normal mi ya :(
ssunacicek aslaninannesiiii valla bizimkide patça parça olmaha bailadı 7 bucum aylık gündüz uykusunda 40 dakka sonra uyanıyo tekrar uyutyorum bi saatte öyle 2. Uyksuundada aynı ama mutlaka iki kere uyutyorum her uyku zmaanında
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Evet gündüz uykuları az ama gece uykusu da çok sayılmaz yatmak istemiyor uykusuz olduğu halde. Ben de gündüz çok az uyutuyorum. Gece yine geç yatıyoruz 3-4 defa da kalkıyoruz
aslaninannesiiii NeclaLeylaCeydaOhnealaneala aynen bozde gece en az 4 kez kalkiyoruz :/ gecelere alistikta gundiz de yok olmaya basladi ona uzuluyorum
ssunacicek aslaninannesiiii öyle oldumu geri uyut bacım 15 20 dakka yyumamıs satılyomus zaten 2. Uyutmada 1 blki 2 saat uyuyoalr
aslaninannesiiii ssunacicek bizim ki yarim saat 40 dkka hatta bazem 20 dkka snra uyaniyor ama geri uyutmaya calismiyordum ve yarim saat snra tekrar ee ee diyordu aslnda haklisinz tekrar uyutmayi deneyeyim bundan snra
ssunacicek aslaninannesiiii benmkide öyle bi vidyoda görmüştüm bu teknik gündüz uykualrını uzatma tekniğiymiş biraz uzun sürüyomuss düzelmesi ben bayadır yapıyorum hiçte düzelmedi ama olsun soncta çabuk uyyo uzun uyuyo 2. Sinde cocukalrın uyku döngüsü 40 dakkaymıs o dakkadan sonra geri uykuya kendileri dalamıyomus ondan geri uyutun hemen diyolar normalde basıl uyutyosan o şekil uyutun diye dene baklm merk ettm bulrsa. Beni sonucu yaz 😀😀😀