tubatunnc sebolat üstündekin sargı çıkana kadar zeytinyağı sürdük sonra 2 gün teramisin daha sonrada bepanthol 1 haftayı geçiyor tabiki iyileşmesi en az 10 gün çok normal o görüntü yani korkmayın
sebolat Nurella32 önde serum fizyolojik ile temizliyoruz, sonra rif ampul sürüyoruz gazlı bezle, biraz emdikten sonra kantaron yağı sürüyoruz. Böylelikle daha hızlı iyileşti acı çekmiyor şükür. Çok ağlıyordu şimdi elhamdulillah iyi 😊🙏🏼