2,5 aylık bebeğim gündüz gece ağlıyor. Mama meme ile besleniyor . Arkadaşlarımın bebeklerine özenir oldum. Bir yere gidemiyorum kimse gelmesin evime bebeğim hep ağlıyor 🤦🏻♀️ Ben ne yapcam yardım edin lütfen nefessiz kalacak bişey olcak diye korkuyorum . Birde Boğaz'ında hırıltı var sanki öksürse balgam çıkacak gibi anlamadım gitti. Yen'i gittik doktora herşeyi temiz güzel 🤷🏻♀️🙏 bilemedim ne yapcam