Kızlar dünden beri makineyi resetleyemiyorum kızım ayarıyla oynamis .4 saat 55 dk lik programda kalmis. Reset tuşuna 3 sn falan basılı tutuyorum sıfırlanmıyor daha önce oluyordu bu sefer dünden beri olmuyor fişini cektim biraz bekledim tekrar denedim ayni . YouTubeden video izledim kilit tuşuna basili tutun 4 sn ardindan resetleyin diyor onu yaptim hala ayni kac kere pes ettim tamam artik hangi ayarda kaldiysa onda yıkasın dedim acma kapama tuşu da çalışmiyor o kaldığı programda da yikayamiyorum bunu yaşayan var mi