Kızım 6 aylık. Bundan 1 ay önce faydalarını duyduk, kullananların memnuniyetlerini gördük ve kehribar kolye aldık. Amma velakin, bu kehribar bize hiç iyi gelmedi. 1 aylık süreçte hep gözlemledim. Ne zaman bu kolyeyi taksam, çocuğum huzursuz, keyifsiz, mutsuz bi hale geliyordu. Çıkardığım zaman oh mis keyfi yerinde. Öyle zor bi bebekte değildir yani. Kolyenin boynunu acıtacak incitecek bir şekli şemali de yok. Başlarda pek ihtimal vermedim ama acaip gözle görülür bir hal almaya başladı bu. Haliyle bıraktık takmayı. Merak ettiğim hiç bu şekilde etkisini gören oldu mu?