1anaa2evlat hddd benimki çok kötüydü ya evet başta uyustu ama sonra tam bebeği cikarcaklari zaman bütün herşeyi hissettm ameliyatuaneyi yiktim cigliklarimla ben başta yalvardım resmen genel anestezi istiyorum benim vucudum uyuşmaz hissedicem bliorm die
bebikveben aylizinannesiiii Allah Allah, acaba kendinizi acıyacak diye şartladınız da mı çok acıdı? Ben hiç hissetmemiştim. Damar yolu daha çok acıdı diyebilirim😂😂
Mavisiimm aylizinannesiiii inanır mısınız hiç hissetmedim ağrım falan da olmadı doktorla mı alakalı acaba
Artemiss_ aylizinannesiiii benim acımamıştı bilemiyorum omuzlarımdan bastırdılar eğildim o şekilde yapıldı ilki tutmadı ikinci tuttu