cerenomeralp Merhaba hep cırtlı bez kullanıyordum artık alt değiştirmekte zorlanmaya başladım sürekli dönüyor külot bez denemek istiyorum memnun musunuz oğlum şuanda 4 buçuk aylik
Gzdeymn cerenomeralp ben çok rahat etmiştim direk giydiriliyor sadece kıyafetlerin hepsi çıkarılmadan takılmıyor o yanı kötü
birminnakannesi06 cerenomeralp külot bezi giydirmek için alt kısımdaki kıyafetleri çıkarmak lazım lastik izi yapıyor tavsiye etmem