hnnl canım benim ya ben çok korkuyorum psikolojim hiç iyi değil hamileliğim çok zor geçiyor benim bir de bebeğim küçük ya daha onunla ilgilenemezsem ihtiyaçlarını karşıkayamazsam diye çok korkuyorum üzülüyorum sanki bebeğimin günahına girmişim gibi 😢😢 içimi rahatlatmaya çalışıyorum ikiz olsalardı ne yapacaktım beraber büyürler vs diyorum ama hala kafam çok karışık 😢😢