kızım 16 aylık olacak bu zamana kadar hiç yeme problemi yaşamadık. iki haftadır hiç yemek istemiyor. ağzında bekletiyor ya da çiğneyip yutmadan hepsini atıyor. 6 tane dişi var 4 önde ve geçenlerde iki tane azı dişi çıkardı. dişten mi yapıyordur? böyle bir şey yaşayan var mı? ne yaptınız? nasıl normale döner çok üzülüyorum.