Herkese merhaba 15 tatil sebebiyle ablam annemlere gelmişti tatil için. Geleceği gün yani geçen hafta cumartesi günü çocuğu rahatsızlandı 2 yaşında ama soğuk algınlığı gibi burun akıntısı ateş hafif öksürük vs önce sağlık ocağına götürdü anlamadılar dr diş dedi önce ordaki. Sonra bizim yasadigimiz yerdeki devlet Hastanesine acile götürmüş Çarşamba gecesi biraz rahatsızlanmis. Antibiyotik vs vermişler soğuk algınlığı demişler her neyse. Bugün ablamı hem kendi yaşadığı yerdeki il sağlık müdürlüğü hem buranın hastanesi aramış hastanemizde siz geldiginiz gün kızamık vakası tespit edildi temaslı görünüyorsunuz 72 saat içinde çocuğunuzla asi olmanizi istiyoruz diye. Ablam gerildi panik yaptı baya ki çocuk şuan zaten bir haftadır hasta antibiyotik de kullanıyor antibiyotik kullanırken o nasıl asi olacak şuan demiş bende olmak istemiyorum demiş. Karantina öneriyorlar 21 gün boyunca izole olun demişler. Yani artık insan aşı olmaktan falan da korkar oldu yani ne yapacağını şaşırdı böyle bir durum yaşayan var mı ? Biz onlar hastaneye gittikten sonra temas etmedik carsamba görüştük onlar gece gitmişler beni bugün aradı zaten görüşmeyelim böyle böyle aradılar dedi nolur nolmaz dedi 😔