zeynep321 canım benim gittiğim diyetisyen yapıyor ama bence HP’si para tuzağı açık konuşayım sağlıklı beslenip spor yapmadığımız sürece mümkün değil ne vücut düzelir ne kilo gider tek çaresi bu bogazımızı tutmak 2 haftadır diyetteyim artı 40 dk Leslie
Yapıyorum çok faydası oldu 3 kilo ya kın yağdan gitti 4 kilo ödem o bile vücudumda nasıl farketti yani spor çok etkili biçimli vücutta