hiralies inanmayacaksınız ama 2.5aylık desteksiz oturtmaya başladık çünkü motor gelişimi önden gidiyor ve kafası hep dik, hep kendini kaldırıyor. Doktorumuza sorduk ufak ufak başlayabilirsinşz dedi. Osman gönülal hoca var youtubeda, o da 3.ayda denemeye başlayın diyordu, bizimkinin gelişimi önde gittiği için biz ufaktan başladık denemelere