Hanımlar yoruldum artık buryaa yazmaktan ama hiç doğru düzgün cevap alamadım Allah aşkına kimsenin bebeği uyuz olmadı mı bebegim neredeyse üç aydır kurtulamıyor uyuzdan kullanmadığım losyon kalmadı resmen doktor iki defa farklı karışım yaptı kullandık geçmedi ikidebir kontrole gidiyoruz ama hiç yol kat etmiyoruz ben ve eşimde ki geçti kasintida yok artk ama bebeğimde sürekli yeni döküntüler çıkıyor ne yapacağımı şaşırdım çok üzülüyorum kimse yaşadı mı yok mu bir önerisi olan napacagim ya 🥺🥺😭