bldk_hlya Kizlar merhaba , benim 2 aylik bebegim var emziriorum guzelde sut geliyor dedi doktor . Ama bi haftadir tekrar kanama geldi lohusa donemi bittiydi tekrar basladi normalmidir ? Bu adet kanamasimidir . Bna adet gelirse sut kesilir demislerdi dogrumu?