Aslananne1 birlikte oyun oynama bence 3 yaşa yakın oluyor hatta daha sonrası bile olabilir 😊🙈..evet 2 yaşta da aynı ortamda olup sırayla bir şeyler yapıyorlar ama kısa sürüyor çünkü mutlaka biri bir problem çıkarıyor 😅 2 yaştayken kızıma her gün evden bahçeye çıkmadan anlatırdım ama olmuyordu..yok o benim oyuncağım, yok sıra ben de😂 oyun kurma farklı ben yeni yeni görüyorum kızımda mesela