Kızlar bebeğim 14 aylık. Gün içinde hiç bir şey yemiyor. Çok fazla emzirmiyorum da resmen aç geziyor. Doktora gittik bütün değerleri normal çıktı ama kilomuz geride kaldı. Doktor iştah açıcı bir şey vermedi. Çözüm olarak aç bırak emzirme dedi. Bu da mümkün olmuyor uyku öncesi mecburen emziriyorum. Ama doktor yemek yemiyorsa emzirme gerekirse iki üç gün aç bırak dedi. Bu da bana mantıklı gelmedi. Ne yapayım bilmiyorum. Bildiğiniz iştah açan bir şey var mı? Blw denedim, kendim yedirmeyi denedim, çeşit çeşit yaptım, tek tip koydum çatal kaşık verdim yok yok yok asla yemiyor. Artık bu durum beni mahvetti. Kilo asla derdim değil ama yemek yemesi gerekiyor. Nolur yardım edin ya.