1gunes Yani ben de sleepy kullanıyorum ama çok sık sildiğim için ve kızartma tarzı da pek yapmadığım için öyle yağ lekesi pek olmuyor olsa da hemen yemek bitti topladım akabinde silerim hiç bekletmem. Beklemişse ve kurumuşsa biraz daha zor çıkarabilir ama mesela ufak yapışmış lekeleri çok güzel çıkarıyor tavsiyem hafif ıslatıp kullanmanız daha da güzel temizliyor ve sıfır iz