viyanyvz Hanımlar otomatik sallanan beşik önerebilir misiniz fiyatı hiç önemli değil Yeter ki sağlam ve otomatik sallama özelliği olsun
Alerjikrinit viyanyvz joie sansa güzel kullanmadım ama ben bagi kullandım pek kullanışlı değildi yatar pozisyonu güzel olan bakin sanırım joieye muadil baby plus da var. Arkadaşım prego önermişti mesela o da güzel gibi
Dilannn1334 viyanyvz bu tarz ürünler hem pahalı hemde çocuğun sevip seçemeyeceği belli olmuyor eltim kiralamini sitesinden 4mama kiraladı üç aylığına süresini kendiniz ayarlayabilirsiniz hiç gerek yok dünya para vermeye
Jelibonsmom viyanyvz joie sansa kullandık biz. Şöyle benim beklentilerim şuydu : bebeğim ağlıyorsa içine koyacam susacak veya uykusu varsa ona koyacam kendiliğinden uyuyacak 😂 ama maalesef bana mısın demedi 😂
kucukprensannesi Bagi markasının kullanıyorum kumandası var 3 kademeli sallama hızı müziği de var. Ama çocuk büyüdükçe kollarını açınca sığmamaya başlıyor küçük geliyor bilginiz olsun
Kubraaybars viyanyvz e bebekten almıştım ben yemin ederim kurtarıcı 5 ay 19 günlük 8 kilo ama hala taşıyor kolikti oğlum devamlı sallanmak istiyordu gündüzleri hala onda uyutuyorum net tavsiye ederim şimdi kaç oldu bilmiyorum ama 2.500 e almıştım
dunyamveben Aldık ve sadece yarım saat durdu 5 aylık olduk halen aynı sallaması yavaş geldi benim bebeğime hızlı sevdiği için yakınınızda arkadaşınız da varsa deneyip öyle almanızı tavsiye ederim
emelslmn viyanyvz viyanyvz elele markasınınkini kullanıyorum çok memnunum. Sallama ayarı kademeli, müzik sesi de kademeli, otomatik kapanma özelliği de var.