Mervehicip Biz daha ek gıdaya geçmedik ama ablamdan biliyorum her ay 1 kilo alıyodu en kötü 700-800 gram aldığıda oluyodu şuan 10 aylık 10kilo 500 gram olmuş
nagehanyorulmaz 6 aydan sonra kilo alımı azalıyor ilk zamanlardaki gibi olmuyor ayda 300-400 civarı alıyor.
ozlemguzel AYDAN SONRA BÜYÜME YAVAŞLADIĞI İÇİN ZATEN AZ KİLO ALIYOR BEBİŞLER, YANİ BU BÜYÜME HIZI İLE İLGİLİ, SİZİN BEBEĞİNİZ ZAYIF MI, NE İLE BESLENİYOR
sbldmr123 Canım ek gıdaya başladığında çok kilo alacak diye bekleme 1 yaşına kadar esas alması gereken şey hala anne sütü ya da biberon maması. Ek gıdaları 6 ayda anca tadımlık verirsin çok değil