Laden eşimin babası da bir Garip. O sinirli değil de böyle gelişim geriliği olan insanlar gibi algısı az , bazen çok saçma hareketler yapıyor. Ben hep mi böyleydi dedim by-pass dan sonra oldu dediler. Açıkçası çok inandırıcı gelmemişti bana ama demek ki oluyormuş. Bizim müdür şeker yüzünden sinirli mesela