Merhabalar
Oğlum 5.ayına doğru hızla giderken bu diş kaşınması inanılmaz huzursuzluk vermeye başladı. Nerdeyse kolumu kemirecek yavrucum, ağlaması (ben de onunla ağlıyorum), gece uykusuzluğu derken durum vehametini arttırıyor. osanit diş toplarını kullananlar varmı dır acaba? Kullanımı nasıl? Faydası oldu mu? Çocuk bu ilaç gibi topları yutuyor mu ya da yutabiliyor mu? Günde kaç adet? Ne kadar süre kullanılıyor? Ve hangi siteden aldınız? Gece gece bu ne kadar çok soru böyle yazarken kendimden soğudum ama ana yüreği her detayi sormak bizim icin:)) Simdiden tesekkurler