Tombikdonerartikcokpahali hanımlar bir beta balığımız var ama yan taraf full köpük olmuş. Üstte oluyordu tek tek çiftleşmek istediği için. Ama bu kadar çok görünce şaşırdım 😳 neden olur bileniniz var mı
berikomoms Tombikdonerartikcokpahali bizimkide akvaryumun içinde gemi var onun içinden çıkmıyor hiç depresyonda resmen 😂
mobesebesir Tombikdonerartikcokpahali Bi fikrim yok ama gözlüğüm takılı değil di bu kız niye boş fanusu çekmiş diyorum o kadar üstte durması da çok ilginc
pasaklisinkukuli Tombikdonerartikcokpahali betalar aynı türü görmeye dayanamaz paketteki tedimden dolayı yapıyor
mobesebesir berikomoms sksjjsjs aynen oymuş şok oldum bende aradım aradım balik yok heralde gözlüğüm yok diye göremiyorum dedim sonra o mavi olan gözüme carpti
berikomoms Tombikdonerartikcokpahali ay valla bilmiyorum hiç sürekli oraya giriyo dürtüyoruz yem verince akvaryumu kaldırıyoruz yemini yiyo geri giriyo 😂 kızımda kırmızı balık yok diye geziyo
Tombikdonerartikcokpahali pasaklisinkukuli ama aldığımız yer de bunu yanında tutun görsün dedi 😳 kaldıralım mi oZaman hemen
pasaklisinkukuli Tombikdonerartikcokpahali görünce sinşrlenip kabarıyor güzel duruyor ama stres yaşıyor
Tombikdonerartikcokpahali pasaklisinkukuli kaldırdım hemen ama hala aynı olursa ne olacak o köpük neyin nesi tam olarak
pasaklisinkukuli Tombikdonerartikcokpahali erkek betalar başka betaları görünce vurası brnim bölgem diye köpük yaparmış düzelir diye düşünüyorum
Tombikdonerartikcokpahali Yalancipislikler hahaha konu balık devil aslında o yüzden cekmemistim onu 🤣🤣
Tombikdonerartikcokpahali Yalancipislikler hahaha 😅 atarım canm şimdi kırmızı balık gölde bizimkisi sugsudbsj