rozeriin bi sebzeyi yada yoğurdu 3 gün boyunca veriyoruz. 1. Gün 1 çay kaşağı 2. Gün biraaz daha fazla gibi gini. Biz tam 6 aylıkken geçmiştik. Başlarda tek öğün oluyor. 7. Ayda doktorumuz kahvaltıya başlatmıştı. 6. Bucuk aylıkkende kuzu kıymaya başlatmıştı yine doktorumuz. 3 gün kuralıyla gidildiği için tüm sebze meyvekerle falan tadım 2 ayı buluyor hemen hemen. 9-10 aylıkken 3 öğüne geçmiştik biz :)