30 gün olmak üzere 20 kilo aldım 10 kg gitti ama kendimi aşırı mutsuz hissediyorum sütüm yetmez kaygısı da cok nasıl vereceğim bu kiloları bol su iciyorum eşim de diyor ki eski kilona düş aşırı morelimi bozdu lohusa kadına bu şekilde konuşması lütfen önerisi olan varmı şunu yap işe yarıyor diyebileceğiniz :(