mga123 Kızlar selam bugün artık annem ve eşimin zoruyla dışarı kahve içmeye çıkartılıyorum prensesimi de alıcam tabiiki. Emziren anneler nasıl çıkıyorsunuz bebeklerinizle acaba? Sağıp biberona mı koysam daha rahat oluruz ama cok sogumaz mı süt? ya da önlükle rahat emzirebiliyo musunuz? Acayip stresliyim de ağlarsa ederse diye🤣
Papatya mga123 Ben başlarda sağıp öyle çıkıyordum ama avm ye falan gidicekseniz sağmanıza gerek yok bence. Bebek bakım odasında da emzirebilirsiniz.
PrensSelim mga123 hiç bişe olmaz merak etmeyin,emzirme önlüğü kullanın,bebek bakım odalarına gidip orda da halledersiniz.bebek bu ağlar da bişe olmaz 😁