Oğluma pipetli suluklardan aldım biberonla içmekten sıkıldığı için. Yeni aldığım suluk kaynatıp sterelize ermeye uygun değildi , ben sıvak suyla bebek deterjanıyla yıkayacağım dedim . Kayınvalidem gitmiş daha temiz olsun diye çamaşır suyuyla yıkamış sterelize etmiş . Sinirden çıldırıcam , kalıntı bırakmış mıdır sizce , atayım mı suluğu ne yapayım bi akıl verin